Facebook se pregătește să-și facă intrarea în lumea serialelor
Facebook face încă un pas important în direcția conținutului video original pentru platformă, fiind mai aproape de a deveni un jucător în acest domeniu.
Am scris acum ceva timp despre faptul că Facebook va oferi emisiuni interactive, însă la acea vreme zvonurile despre această direcția a companiei erau, în mare parte, neconfirmate. Compania a făcut recent, însă, o mișcare prin care arată că planurile de intrare în acest sector s-ar putea concretiza destul de curând.
Astfel, rețeaua socială a angajat-o recent pe Mina Lefevre, ce are experiență în zona televiziunii, pentru a se ocupa de conținutul video al site-ului, relatează cnet.com. Lefevre a plecat de la MTV, unde a fost responsabilă pentru emisiunile TV difuzate acolo.
Mișcarea nu este singura pe care compania a făcut-o în ultima perioadă. Recent, aceștia au anunțat că sunt interesați să creeze o aplicație pentru televizoare.
Compania lui Zuckerberg a început deja să poarte o serie de discuții incipiente, care se vor materializa, în viitor, oferind diverse show-uri pe site, inclusiv emisiuni sportive. Ricky Van Veen, directorul departamentului de strategie creativă la nivel global, care a fost co-fondator al site-ului CollegeHumor, este cel ce conduce această inițiativă.
Veen a declarat că ”scopul nostru este sa lansăm un ecosistem în care să apară conținut de la parteneri, astfel că ne gândim să finanțăm diverse tipuri de emisiuni, fie ele originale și cu scenariu, sau chiar fără scenariu, oferind și conținut sportiv”. Conform acestuia, conținutul de acest fel ar fi avantajat de platformele mobile, dar și de posibilitatea unică de interacțiune socială oferită de Facebook.
Compania a descoperit potențialul pe care îl are crearea de conținut video și este lesne de înțeles de ce ar vrea să urmeze această cale. Având în vedere că rețeaua de socializare are 1,79 miliarde de utilizatori activi, lunar, potențialul de a obține venituri masive prin conținut video este semnificativ, ca să fim indulgenți.